Secret Tears
Op een regenachtige morgen rijdt verzekeringsagent Ku-Ho, die flink wat heeft gedronken, het jonge meisje Mijo aan. Hij neemt haar mee naar huis om tot zijn verbazing te constateren dat zij aan het ongeluk geen zichtbare verwondingen heeft overgehouden. Het meisje blijkt wel aan geheugenverlies te lijden en ze kan niet spreken. Ku-Hu neemt de verzorging van Mijo op zich en voelt zich steeds meer tot haar aangetrokken. Hij ontdekt dat ze paranormale gaven bezit en kan na verloop van tijd telepathisch met haar communiceren. Zijn vrienden zien de ontwikkelingen met de nodige scepsis aan en proberen informatie over Mijo in te winnen. Daarbij stuiten ze op verbijsterende feiten over haar familie. Ondertussen ontwikkelen Mijo's krachten zich tot gevaarlijke en oncontroleerbare hoogte.Park Ki-Hyungs debuut, Whispering Corridors, gesitueerd op een middelbare school, werd een kassakraker in eigen land, wellicht mede dankzij de nationale onderwijsbonden die de film probeerden te laten verbieden. Meer nog dan zijn debuut, dat een impliciet commentaar op het Koreaanse onderwijssysteem inhield, is Secret Tears een genre-film. De regisseur dringt diep door in de essentie van het idee van universele liefde en gebruikt daarvoor de betoverende visuele verworvenheden van het fantastische filmgenre.