Quiero Morir
Jou, een psychopathische moordenaar, ligt geheel verlamd in een ziekenhuisbed. Zijn enige wens is te sterven, maar daar denkt de politieagent Marc heel anders over... Toni Meca (1963, Barcelona) heeft een reclamebureau in Barcelona, waarmee hij betrokken was bij de productie van vele video's.