Powers
In deze amusante, ironische vertelling (gemaakt voor de reeks Erotic Tales) is de erotiek slechts een excuus om een nogal absurdistisch verhaal te vertellen. Peter, goochelaar in een sjieke nachtclub in Praag, blijkt ineens over bovennatuurlijke krachten te beschikken. Alles verandert radicaal... Zelenka, een echt filmbeest, beheerst de kunst van het verhalen vertellen tot in de puntjes. Je moet van steen zijn wil je er niet door verleid worden.