On appelle ça... le printemps
Kent u het verhaal van de drie kleine biggetjes, die op zoek zijn naar onderdak, van het ene huisje na het andere? Het begint ongeveer zo. Fanfan verlaat haar vriend Charles en tracht onderdak te vinden bij haar vriendin Joss. Dat zou geen probleem zijn, ware het niet dat Joss op hetzelfde moment de echtelijke woning, haar echtgenoot Paul en haar dochtertje Lise verlaat. Er rest Joss en Fanfan niets anders dan aan te kloppen bij Manu, de zuster van Fanfan, die hen onderdak biedt... totdat Mytch, haar man, hen allemaal de deur uitgooit. Onze drie kleine biggetjes Fanfan, Manu en Joss vervolgen hun kruistocht, terwijl de drie grote boze wolven, Charles, Paul en Mytch, zich als een roedel verenigen om de voortvluchtigen op te sporen. En dan komen we ook nog twee minnaars tegen, die zich in deze kleine oorlog der seksen aan de zijde der meisjes zullen scharen.Zoals bekend kun je zo ongeveer alles met grote boze wolven doen, zolang je maar een beetje goede wil toont... Maar het moet allemaal wel eindigen als een komedie.