Mix-3 (1983-1999)
Tekenaar, schilder, kunstenaar, fotograaf en filmer Dietmar Brehm maakte tussen 1983 en 1988 54 korte scènes op super-8, die hij destijds in vier series samenstelde. In de zomer van 1999 smeedde hij een nieuwe eenheid door 27 van de 54 scènes opnieuw te monteren.