Little Cheung
Xilu Xiang is het laatste deel van Fruit Chans trilogie over de Chinese overname van haven- en immigratiestad Hongkong. De eerste twee delen, Made in Hong Kong en The Longest Summer, werden al eerder in Rotterdam vertoond. In dit deel zien we de sociale en persoonlijke gevolgen van de overgang door de ogen van een jongetje van negen, de kleine Cheung.Als Cheung niet op school zit, werkt hij als bezorger voor het restaurant van zijn vader. Omdat zijn ouders altijd aan het werk zijn brengt Cheung veel tijd door met zijn oma en Ami, het Filippijnse dienstmeisje. Op een van zijn tochten door de stad ontmoet Cheung Fan, een meisje van zijn leeftijd dat afwast in een restaurant (hetzelfde meisje is ook te zien in Fruit Chans andere film op het festival, Durian Durian). Samen met Fan trekt hij er op uit en beleeft komische avonturen. Zo zetten ze een vervelende gangster voor schut door in zijn thee te plassen en verdient Cheung op inventieve wijze geld waarmee hij een Tamagotchi kan kopen. Het leven van Cheung is echter niet altijd plezierig. Zo gaat hij tegen de wil van zijn vader op zoek naar zijn broer, die verstoten is door de familie omdat hij gangster is geworden. En wanneer Fan en haar familie worden opgepakt omdat ze illegaal in Hongkong zijn, het dienstmeisje teruggaat naar de Filippijnen en zijn oma overlijdt, groeit Cheung op: van een onbezorgd jongetje tot een jonge volwassene.