Fatal Reaction: Moscow
Het laatste deel van Jongbloeds serie van vier over hoog opgeleide carrièrevrouwen en hun problemen bij het vinden van een gelijkwaardige echtgenoot. Vrouwen uit Moskou vertellen over de daar heersende stereotypen en over het schrijnende mannentekort als gevolg van oorlogen en alcoholverslaving.