DJ QBert's Wave Twisters
'Hip-hop meets Hanna-Barbera'. Animatie-avontuur dat het concept van visueel scratchen verkent via vele verschillende technieken: van traditionele animatie tot 3D, 'live action' en fotocollage. Held is 'Inner Space Dental Commander', die de verloren kunsten, ofwel de vier pilaren van de hip-hopcultuur (breakdancing, rap, graffiti en scratchen), nieuw leven in moet blazen. Hij wordt in zijn strijd bijgestaan door de illustere figuren Rubbish, Honey en B-Boy Grandpa.