Breeze
Deze trailer, gemaakt in opdracht van het VIENNALE filmfestival, is een avantgarde-gedicht dat een denkbeeldige, immer veranderbare wereld creëert van filmsterren en -sets, van gordijnen en witte schermen, die door een mysterieuze bries voortbewogen worden: een fascinerende visie op de eindeloze mogelijkheden van de cinema, deels bestaande uit archiefbeelden.