Best Foot Forward
Raadselachtige korte film over Claes, een jongeman die geconfronteerd wordt met zijn angsten en verlangens. Zijn vriendin Anja en hij staan voor een belangrijk moment in hun relatie. De film werd gemaakt ter nagedachtenis aan Claes Galis die op 32-jarige leeftijd plotseling stierf. Karel Doing (1965, Canberra, Australië) maakt filmgedichten in verschillende vorm, zowel voor het grote doek als voor live-optredens, performances en multi-media toepassingen.