At Sea (Harbouring Thoughts: Adrift)
Een meditatie over reizen en thuis zijn. Jon Jost maakte zijn dagboek niet in een specifieke havenstad, maar ontleende beelden van verschillende havensteden aan zijn persoonlijke archief, het werkelijke dagboek. Al of niet toevallig waren de verschillende plaatsen waar hij in zijn reislustige leven woonde veelal havensteden. Hij zocht naar abstracte beelden en naar een verleidelijke, langzame montage om een hypnotisch ritme te bereiken. Een poëtische voice-over en een enkele tekst in beeld begeleiden de visuele associaties. (GjZ)Jon Jost: zie Roma & Songs for Clara.