Phoenix Tapes
De makers groepeerden op een geheel eigen wijze verschillende thema's en technieken in het werk van Alfred Hitchcock, die daardoor een speciale betekenis krijgen. Dit veelgeprezen, in opdracht gemaakte documentaire-essay doet eer aan de vitaliteit, complexiteit en overdaad van Hitchcocks werk.