Een neurotische wetenschapper, gespeeld door Gibbons, gidst ons met een 'stekelige' toer door historisch Charleston, waar volgens hem Franz Kafka zijn Metamorfose schreef, nadat hij een verkeerde afslag had genomen op weg naar Hollywood. Live-action met zespotige animatie.