Don't Stop the Show is een tijdsdocument over de Golden Earring, die bekend zijn over de hele wereld met hits als Radar Love en When the Lady Smiles. De film volgt de bandleden en laat zien wat ze in hun vrije tijd doen. Veel muziek, clips, interviews en anekdotes. Rogier van der Ploeg (1961) is behalve muzikant regisseur van commercials en videoclips voor onder andere Golden Earring en Urban Dance Squad.