een intens realistisch doch romantisch liefdesdrama
Een film met louter bedscènes. Zoals de titel belooft wordt op een zeer realistische manier het verhaal verteld van een alledaags, maar daarom niet minder intens drama. Twee jonge mensen verbreken hun relatie.