Diva Dolorosa
Ode aan de koninginnen van het Italiaanse melodrama uit de beginjaren van de cinema in de vorm van een compilatie van found footage die laat zien hoe de diva's Borelli, Menichelli en Bertini zich staande hielden door zelf voortdurend een rol te spelen.