Blazes
Een permanente explosie. Breer creëerde honderd basisbeelden, honderd werken die ontstonden door vrije penseelstreken, en laat ze vierduizend filmbeelden lang van positie wisselen. Dit was de laatste keer dat Breer zo rigoureus de beeld-per-beeld strategie toepaste met totaal tegengestelde enkelvoudige kaders, zijn zogenaamde ‘seriële pointillistische benadering.’