Vaste vormen met scherpe contouren, getekend op kaarten met mes en lineaal, en lineaire 3D-vormen roteren in de ruimte, wisselen elkaar af en desintegreren voor onze ogen. ‘Het is zo vreselijk mooi, zo perfect, zo uniek. Vormen, geometrie, lijnen, bewegingen, licht: erg basaal, erg puur, erg verrassend, erg subtiel. (Jonas Mekas)