The Waiting Room
Virtuele wachtruimte waarin de makers zich prepareren op de nieuwe tijd. Ze staan stil bij hun leven tussen Frankrijk en Duitsland en laten zich heen en weer slingeren tussen herinneringen en toekomstverwachtingen. Gemaakt in het kader van de ZDF/Arte themaserie Millennium Blues.