The Magic Hat
Een speurtocht naar de deugden van de primitieve cinema en een voorzichtige poging om in kindertekenfilms de juiste dosis autisme en geweld terug te brengen... Compleet met geluiden, flikkeringen en krassen - zoals het hoort.