The Big Swap
'Ze lijken vrienden voor het leven, de vijf jonge stellen die veel met elkaar optrekken en onderling de meest intieme dingen bespreken. Het wederzijdse vertrouwen is zelfs zo groot dat ze eigenlijk best nog een stapje verder kunnen gaan. Waarom geen partnerruil? Binnen het hechte vriendenclubje lijkt aanvankelijk niemand bezwaren te hebben. Er wordt nog wel een beetje lacherig en onzeker over gedaan, maar ach, ze kennen elkaar zo goed en wat is er mooier dan om alles met elkaar te delen?In dit moderne relatie-drama wordt op pijnlijk heldere wijze een beeld gegeven van de consequenties van deze vorm van vrije liefde. Het scenario is subliem opgebouwd en er wordt door de personages geen woord te veel gezegd. Ze komen allemaal onvermijdelijk terecht in relationele en psychologische crisissituaties, die door de vrijwel onbekende acteurs zeer overtuigend en realistisch worden neergezet.' (François Stienen, de Filmkrant)