The Arab Dream
De Palestijnse filmmaker Elia Suleiman gaat in de bezette gebieden op zoek naar zijn verleden en mogelijke toekomst. Waarheen hij zijn blik ook richt, overal voelt hij zich omgeven door beelden en oorden die belast zijn met politieke lading. Kan een landschap vrij van betekenis zijn, is het zinvol te streven naar een benadering die boven alle ideologie verheven is?