Somebody Goofed
Collage van bewust primitieve animatie, waardoor de film soms eerder de stijl heeft van een stripverhaal dan een tekenfilm. De film beperkt zich niet tot één stijl: kleur en zwart-wit worden afgewisseld, evenals eenvoudige tekeningen en fotografische beelden. Het verhaal drijft de spot met fanatieke straatpredikanten.