Sleep
Vertoond wordt de versie voor één scherm van een werk dat ook in de vorm van een video-installatie voor twee schermen bestaat. De film bestaat uit tien segmenten, die elk een fragment uit een droom zijn en ook de onlogische en schijnbaar willekeurige ordening van een droom hebben. Een poging de taal van de slaap te spreken.