Leerdam
In een langzaam glijdende beweging registreert de videocamera het leven in Leerdam, dat speciaal voor de camera wordt voorgesteld als in een performance. Alleen voor de camera geven mensen zich over aan emotionele en fysieke uitbarstingen. Voor de maakster een teken van deze tijd waarin men nog slechts via emotionele uitbarstingen aan het oorspronkelijke leven kan raken.