Erratic Angel
Met een indringende videotechniek portretteert fotograaf Cumming mensen in de marge of zelfs de goot van de samenleving. In dit portret volgt hij de vijftiger Colin die terugkijkt op een verwoestend leven van alcohol- en drugsverslaving. Cumming filmt dicht op de huid, geeft geen moreel commentaar en lijkt geen schaamte te kennen.