Bloody Date
Oscar leeft teruggetrokken op een plek die bekend staat als Ruigoord en die op het punt staat te verdwijnen. Vanaf het moment dat hij wakker wordt en zich opmaakt voor een blind date met een vrouw, gebeuren er allerlei vreemde dingen met hem. Alle slechte voortekens ten spijt gaat hij op zijn doel af, niet vermoedend dat dit zijn noodlot wordt.