Begin
Een muziekvideo van Kitano Takeshi om de eerste single van zijn dochter Kitano Shoko te promoten. 'Beat' Takeshi heeft een rolletje in de video als yakuza. Kitano Takeshi (1947, Tokio) begon in 1973 met het komische duo 'Two Beat' alvorens in films te gaan acteren en ze te regisseren. In 1992 waren in Rotterdam al zijn films te zien.