The Rocking Horse Winner
Een klein jongetje heeft de zeldzame gave om de uitslagen van paardenraces te voorspellen. In een poging zijn moeders schuldenlasten te verlichten, roept hij de hulp in van zijn oom en de tuinman. Dit klassieke verhaal van D.H. Lawrence is verplaatst naar het hedendaagse Los Angeles. De film werd gedraaid op Pixelvision.