Raw Images From the Optic Cross
De film vertelt het verhaal van de zoon van een concentratiekamp-overlevende. Hij groeide op in een huis vol verbeelde angsten en geesten, en reist uiteindelijk terug naar zijn vaders geboorteplaats in Duitsland om over zijn onuitgesproken verleden te leren. In Europa volgt hij hetzelfde pad als zijn grootouders destijds in 1943 dat eindigde in Auschwitz.