Prime Time
Een machtsstrijd binnen de gevangenis, gezien vanuit het gezichtspunt van de grootste herrieschopper en liefste verleider in het celblok - de enige televisie van de gevangenen. De wedstrijd tussen de Knicks en de Bulls heeft verlenging, maar het is tijd voor Star Trek.De film werd in twee dagen gedraaid, in een week gemonteerd, en er werd een jaar aan de special effects gewerkt.