Moving Pictures Two
Een jonge vrouw wandelt in een zomers woud. Wanneer ze onverwacht drie dreigende mannen op haar pad vindt, probeert ze hen een schuine mop te vertellen. De mop valt volledig verkeerd en ze zet het op een rennen. Tijdens haar vlucht begint haar angst fantastische vormen aan te nemen. De film roept een dreigende sfeer op door een zorgvuldige decoupage en een vernuftige ontregeling van de chronologie. Evenals in Moving Pictures I dringt de film binnen in de traumatische en angstige verbeeldingswereld van een jonge vrouw.