Louis & Frank
Alexandre Rockwell, de regisseur van Louis & Frank, had eerder een grote hit op het Rotterdamse festival met In The Soup. Daarna nam hij onder andere een deel van Four Rooms voor zijn rekening. Louis & Frank is een komedie over twee zeer verschillende neven, die in hun jeugd in hetzelfde doo-wop-bandje hebben gespeeld. Sindsdien zijn hun wegen gescheiden. Louis (Steven Randazzo) heeft een familie gesticht en is een verhuisbedrijf begonnen, terwijl Frank (Francesco Messina) bij zijn moeder op Sicilië is gaan wonen en een opleiding tot schoonheidsspecialist volgt. Wanneer Frank op een dag het leven van zijn neef weer binnenstapt met de overtuiging dat het tijd is om hun zangcarrière nieuw leven in te blazen, breekt de pleuris uit. De behoedzame Louis wordt tot wanhoop gedreven door het ongebreidelde optimisme van Frank, die ervan overtuigd is dat de 'Bitchin DiBuffonis' een wereldsensatie zullen worden. Hij introduceert zijn neef bij de excentrieke impresario Lenny Star Springer (Tony Curtis), die wat bijklust als undercover-agent. Dat is de aanleiding voor een komische ronde langs de bizarre kant van het New-Yorkse nacht-entertainment, van bowlingbanen in New Jersey tot travestietenbars in West Village, waar een langharige Steve Buscemi in een vreemde work-out sessie bezig is...