Junk Mail
Roy is een onaardige en niet al te slimme postbode. Hij opent post van anderen, leest hun liefdesbrieven, gooit brieven weg die hij niet wil bezorgen en houdt post achter die hij zelf wel aardig vindt. De paar vrienden en collega's die hij heeft, beledigt hij. Kortom, een misselijkmakend individu, onder weinig verzachtende omstandigheden, en misschien wel 's werelds slechtste postbode. Het is dan ook niet vreemd dat hij tijdens zijn ronde in elkaar wordt geslagen. Roy woont in een bouwvallig appartement waar zijn Poolse buurman, voor de derde keer in drie jaar, zijn huis met een drilboor verbouwt. Verder gebeurt er in Roy's kleine wereldje nooit iets spannends. Maar op een dag ontmoet hij Line, een aantrekkelijke, dove jongedame die haar sleutels in de brievenbus heeft laten vallen. Na een nauwelijks merkbare aarzeling opent Roy haar huisdeur. Zodra hij over de drempel stapt, neemt zijn leven een nieuwe wending. Opeens krijgt zijn vervelende en zinloze bestaan weer glans. Maar hoe meer hij voor Line gaat voelen, hoe meer hij te maken krijgt met de psychopathische Georg die een belangrijke rol in Line's leven speelt.Ondersteund door een slim scenario en een inventieve regie groeit Junk Mail uit tot een bijzonder uitgelaten en onderhoudende zwarte komedie over liefde, geld dat niemand wil, koude spaghetti uit blik, karaoke, willekeurige goede daden, sleur en de genoegens van het in coma raken in de achterbuurten van Oslo.