Ghosts of Electricity
"De cinema ligt in de traditie die begonnen is door Newton, Marx, Darwin en Freud; het is onderdeel van de industriele revolutiew en de opkomst van de moderne natie-Staat. De cinema deelt met deze wetenschappers een humanisme en een belangstelling voor de verbetering van onze manier van leven, hier en nu" Robert Kramer in een notitie over deze film.