French Dressing
French Dressing is het gespannen afgewachte debuut van Saito Hisashi, die recentelijk voornamelijk als scenarist werkte en de aandacht op zich vestigde met een aantal korte, door hem zelf geproduceerde films.Mayumi wordt flink gepest op school. Hij is narcoleptisch, iemand die chronisch slaap heeft. Op een dag besluit hij, impulsief, om zelfmoord te plegen en klimt op het dak van de school. Een van de leraren, Murai, is ook op het dak. De film suggereert een verkrachtingsscène. Dan zegt Murai dat hij hoopt dat hij Mayumi een reden heeft gegeven om te blijven leven: haat. Mayumi ziet van zijn plannen af. Sterker nog: hij is wel geïnteresseerd geraakt in Murai en begint hem te volgen. Murai besluit geen les meer te geven. Ondertussen ontmoet Mayumi Marii, het vriendinnetje van een van zijn gehate klasgenoten. Dan ontspint zich een vreemde driehoeksrelatie tussen Murai, Mayumi en Marii.Met zijn aandacht voor de oudere middelbare-schoolleerling voegt French Dressing zich in een klein corpus andere contemporaine Japanse films rond dit onderwerp. De film wordt gekenmerkt door een bizarre atmosfeer en soms nog gekkere personages. De hoofdrol van Mayumi wordt gespeeld door voormalig model Munehisa Sakurada in zijn filmdebuut.