Cloven Hoofed
Harde theatrale monoloog van een desperaat man. Ray is een crack-verslaafde die te lang niet heeft gescored. De ontwenningsverschijnselen vertroebelen zijn paranoïde geest. Hij scherpt zijn mes om zich te wreken op zijn vriendin die er met zijn pijp en zijn crack vandoor is gegaan. Soms worden zijn wrede gewelddadige seksuele fantasieën als een visioen op het beeld gedrukt, maar over het algemeen overheerst de waanzinnige spraakwaterval van de uiterst getergde Ray. (GjZ)