Cat Food Woman
Twee humoristische parodieën op een bekend soort commercial. Reclames voor kattenvoer tonen de stinkende brei onveranderd als delicate zalmschotels die door een lieve dame, die zo bij de schoonheidsspecialiste vandaan komt, liefdevol wordt opgediend. De kat valt vervolgens aan als een uitgehongerde siberische tijger en zoete muziek onderstreept de tevredenheid van dier en bazin. Dat is niet altijd de realiteit. In Murrays absurde omkering wordt het blikvoer uiteindelijk door de valse bazin zelf opgegeten. Bad Mood Woman doet de parodie nog eens dunnetjes over met maandverband. (GjZ)