Za Igazi Mao
Een Hongaarse fantastische vertelling over de legendarische Chinese roerganger, in de gedaante van een Amerikaans documentair televisieprogramma. Een pastiche op een film over een ware historische geschiedenis, waarin authentiek archiefmateriaal door montage, context en commentaar verwordt tot zuivere fictie. (GjZ)