Wereldberichten
Speciaal voor het festival samengestelde verzameling items die oorspronkelijk werden gemaakt voor het kinder-televisieprogramma Wereldberichten. Wereldberichten ziet eruit als een 'gewoon' nieuwsprogramma, met reportages uit binnen- en buitenland, twee vaste presentatoren in de studio en live-verbindingen met correspondenten en deskundigen. 'Maar is het wel allemaal echt?' vraagt de presentator aan zijn jeugdige publiek. (GjZ)