Necakaj ma uz nikdy
Mockumentary, gemaakt voor de Slowaakse televisie, over een vrouw die haar man aanklaagde toen deze haar had verlaten. Ze eiste in een rechtzaak een enorme som geld als compensatie voor het haar aangedane leed en de verloren jaren. Ze kreeg haar gelijk. De film veroorzaakte grote onrust in Slowakije; vele vrouwen wilden haar voorbeeld volgen. Geld maakt goedgelovig. (GjZ)