Nagasaki Stories
Documentaire waarin enkele bewoners van Nagasaki hun persoonlijke verhaal vertellen. Ruim vijftig jaar na de atoomaanval wil de film via herinneringen, anekdotes, foto's en oude familiefilmpjes de geschiedenis van Nagasaki in kaart brengen en de omvang van de catastrofe voelbaar maken, ook al is die in feite onuitspreekbaar en letterlijk niet te verbeelden.