Mienai
Bedrieglijk echt en door Tony Rayns zelfs omschreven als een 'ciné-vérité essay'. Geheel in de traditie van de betere mockumentary speelt de reportageploeg die de film maakt zelf een sturende rol. Nog voor de grote hype van de commerciële reality television maakte Riju Go duidelijk wat de gevolgen zijn van het al te diep doordringen in de privéwereld van de gevolgde persoon. Een prachtig portret van een absolute eenling. (GjZ)