Lap rouge
Virtuoze fake-documentaire van degene die tijdens het vorige festival menigeen bij de neus nam met het intrigerende Kutzooi. Lap rouge werd vele malen in binnen- en buitenland vertoond en treedt dus iedere première-eis met voeten. Maar een goed voorbeeld van nationale fake kon in dit programma niet worden gemist. Het is toch niet echt. (GjZ)