Kyosei sokan
Een octopus of een mens? Door gebruik te maken van een extreem snelle montage en close-ups overlappen de twee onderwerpen elkaar en gaan ze een verbintenis aan tot het punt waarop we ze niet meer van elkaar kunnen onderscheiden. De griezelige beelden laten een gewelddadige, groteske wereld zien.