Komarov
Een filmregisseur herinnert zich een historische gebeurtenis uit zijn jeugd: de kosmonaut Komarov keert terug naar de aarde en verbrandt. De regisseur wil een film in één shot draaien en op die manier zowel de ervaring van zijn jeugd als de ervaring van Komarov herbeleven.