EVIL and POP Culture
Het anarchistisch-artistieke collectief van Cane CapoVolto gaat verder dan fake; ze doen een onbeschaamd en satanisch onderzoek naar plagiaat. Deze cynisch-ironische mockumentary laat bijna ongeschonden materiaal van de popfenomenen Elvis Presley, ABBA en Take That zien, maar de kleine toevoegingen hebben grote gevolgen. (GjZ) (Zie ook Basic Autopsy in het hoofdprogramma).