Eight Men Called Eugene
Ingenieus-humoristische fake in de vorm van populair-wetenschappelijke televisie. Ene Dr. Wanda A. Langton houdt op overtuigende toon en geïllustreerd met fraai visueel materiaal een verhandeling over de geschiedenis van de eugenetica (macabere tak van wetenschap die zich richt op de verbetering van het menselijk ras). De acht grondleggers hebben toevallig allemaal dezelfde voornaam. (GjZ)