De dertiende
Een jongeman wordt wakker, ochtendritueel, niets aan de hand. Dan gaat hij de straat op en komt tot de ontdekking dat alle mensen zijn verdwenen. De film toont hoe de held zich als sociaal ingesteld individu verhoudt tot de kille, lege wereld van eenzaamheid.