Be tartib ya bedun-e tartib
Didactische film met een dubbele bodem. In de film wordt de stelling verdedigd dat je iets beter op een ordelijke, doordachte manier kunt doen dan op een chaotische, ondoordachte wijze. In paarsgewijze scènes wordt de georganiseerde en de ongeorganiseerde handeling getoond. De ironie wil dat de filmploeg zelf de chaos ordelijk moet organiseren. Namaken vergt nadenken. Vervalsen is een kunst. (GjZ)